Doa Pembatal Sihir & Ayat Pendinding Diri Dari Gangguan Jin & Syaitan

doa pendinding diri pembatal sihir

Doa pembatal sihir adalah ayat Al-Quran yang perlu diamalkan sebagai ikhtiar untuk mematahkan gangguan sihir, ilmu hitam, jin dan syaitan. Doa dan zikir yang dipetik daripada Surah Yunus, ayat 81 - 82 ini terbukti sangat mujarab untuk menghindari kejahatan makluk halus dan juga pelindung diri.

Selain doa pembatal sihir kami juga kongsikan beberapa doa lain iaitu seperti doa pelindung diri dari sihir daripada ayat-ayat Al-Quran dan surah-surah terpilih untuk anda jadikan sebagai pelindung atau pendinding diri untuk melindungi diri sendiri dan keluarga kita daripada sebarang gangguan sihir.

Doa Pembatal Sihir dan Ayat Pendinding Diri


Doa pembatal sihir yang dikongsikan di bawah adalah hasil perkongsian daripada laman Facebook Anugerah yang telah berkongsi kepada orang ramai bagaimana untuk membatalkan dan menangkis sihir dengan hanya mengamalkan Surah Yunus ayat 81 dan 82 ini.

Ayat pelindung diri


Doa Ruqyah Menghindari Gangguan Sihir dan Syaitan


Berikutnya kami kongsikan juga doa ruqyah yang dikongsikan di laman Facebook Perawat Darussyifa untuk anda yang mencari bagaimana cara untuk mengelakkan daripada gangguan jin, sihir dan syaitan. Sila perdengarkan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran berikut;

  1. Al-Muawwizat
  2. Ayat Pembatal Sihir
  3. Ayat Penunduk Sihir
  4. Ayat Pendinding Daripada Sihir
  5. Ayat Pendinding Daripada Syaitan
  6. Ayat Perlindungan Daripada Gangguan Syaitan
  7. Ruqyah Nabawiyah
  8. Doa Menghindari Syaitan
  9. Doa Menghindari Hasutan Syaitan
  10. Doa Menghindar Gangguan Syaitan


Semoga perkongsian doa pembatal sihir, ayat pendinding diri dan juga doa ruqyah untuk menghindari daripada gangguan sihir, jin dan syaitan serta kejahatan makhluk halus ini akan bermanfaat untuk anda dan juga mampu membantu anda untuk mengamalkannya. Semoga bermanfaat. - ilmualam.com